Általános Szerződési Feltételek

Papilonia

A budapesti Papilonia Pillangóvilág látogatásának általános feltételei

1. Bevezető rendelkezések
Ezek a feltételek és kikötések szabályozzák a következő felek közötti kapcsolatot a

  • Papilonia Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság, Székhely: 1056 Budapest, Havas utca 2. Fsz. 
    Adószám: 32625396-2-41, Cégjegyzék szám: 01-09-434122

és az ügyfél között a Papilonia Pillangóvilág látogatása során, hacsak egyedi esetben másként nem állapodnak meg.


2. Meghatározás
2.1. A Papilonia Pillangóvilág üzemeltetője látogatási szolgáltatást nyújt az ügyfelek számára. A Papilonia márkanév alatt adott helyszínen működő cég a www.papilonia.hu oldalon található.
2.2. A Pillangóvilág egy egyedülálló beltéri tér, amely biztosítja az ott élő egzotikus pillangók egészséges életének a feltételeit és az ott gondozott bábok fejlődésének természetes körülményeit.


3. A szerződés és annak feltételei
3.1. A szerződő felek a Papilonia és a vásárló, aki a Papiloniától jegyet vagy utalványt vásárolt a pillangóvilág látogatására.
3.2. A Papilonia vállalja, hogy lehetővé teszi a Vevő számára a pillangóvilág egyedülálló koncepciójának látogatását és ennek az élménynek a megtapasztalását. A Megrendelő vállalja, hogy a Pillangóvilág látogatásáért a megállapodás szerinti árat megfizeti.
3.3. A szerződés megkötése
– a jegyár kifizetésével a Papilonia jegypénztárában az épületbe való belépés előtt;
– a www.papilonia.hu weboldalon található webes felületen keresztül (a továbbiakban: "Online Shop"), a teljes ár bankkártyával történő kifizetésekor.
3.4. Online szerződés esetén az ügyfél egy legalább hat hónapos érvényességi idejű, a pillangóvilág látogatására jogosító utalványt kap.
3.5. A jegypénztárban történő szerződéskötés esetén a vásárló a Pillangóvilágba szóló jegyet kap, amely a vásárlás napján érvényes.
3.6. A szerződésnek tartalmaznia kell: (i) az ár kifizetésének igazolása, (ii) a www.papilonia.hu oldalon vagy más promóciós anyagokban szereplő ajánlat és (iii) a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amennyiben a vásárló megkapta azokat, vagy a szerződés megkötése előtt megismerkedett velük.


4. A szolgáltatások ára és a fizetési feltételek
4.1. A Szolgáltatások ára magyar forintban a www.papilonia.hu weboldalon található.
4.2. Bankkártyával történő fizetés esetén a szolgáltatások végső ára, beleértve az ÁFA-t, az esetleges kedvezményeket és felárakat, az online foglalási folyamat során, a szerződés megkötése előtt megjelenik az ügyfél számára.
4.3. A www.papilonia.hu oldalon található minden információ kizárólag tájékoztató jellegű, és a Papilonia fenntartja a jogot, hogy megváltoztassa azokat.
4.4. Az esetleges kedvezmények nem kombinálhatók egymással, kivéve, ha a felek másként állapodnak meg.


5. Lemondási szabályzat
5.1. A Papilonia jegypénztárában történő jegyvásárlás esetén az ügyfél nem jogosult a szerződéstől elállni a Papilonia által nyújtott szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.
5.2. Online utalvány vásárlása esetén a vásárló 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Az utalványt az elállási tájékoztatóval együtt köteles visszaküldeni.
5.3. Ha az ügyfél nem használja fel az online vásárolt utalványt, az utalvány lejáratát követő egy héten belül kérheti a kifizetett összeg visszatérítését az érintett létesítmény kapcsolat e-mail címére küldött kéréssel. Ebben az esetben az ügyfél köteles a QR-kódot tartalmazó utalványt visszaküldeni a Papiloniának.
5.4. Az összeget az Ügyfél által az elállási nyilatkozatban megadott számlára utalják vissza. Ha nem adtak meg bankszámlát, az összeget arra a bankszámlára utalják át, amelyről a Papilonia a jegy vagy az utalvány árának kifizetését megkapta.
5.5. Amennyiben a megvásárolt utalványt a létesítmény nyilvános bezárása miatt nem lehet felhasználni, az utalvány érvényessége automatikusan hat hónappal meghosszabbodik. Az előző mondat rendelkezései nem vonatkoznak a helyiség tervezett bezárására (pl. felújítás, szezonon kívüli szünet stb.), feltéve, hogy a tervezett bezárás időpontját a vásárláskor a www.papilonia.hu oldalon közzéteszik.

6. Az ügyfél kötelezettségei
6.1. A vásárló köteles a Papilonia képviselőjének utasításait követni a Pillangóvilág teljes látogatása során, viselkedésével és cselekedeteivel nem okozhat szándékosan kárt a jelenlévő lepkék egészségében vagy életében, nem károsíthatja a növényeket vagy a belső tér egyéb részeit stb.
6.2. Az ügyfél köteles a többi látogatóval szemben tisztelettudóan viselkedni, nem hangoskodni és más módon nem zavarni a többi látogatót, nem foglalni önkényesen nagyobb területet a repülési zónából, mint ami a szokásos túrához feltétlenül szükséges (pl. nem korlátozni más személyek mozgását fényképezés céljából stb.).
6.3. Tilos ételt és italt bevinni a repülési területre.
6.4. Kutyák és más háziállatok csak a tulajdonos teljes felügyelete mellett, azaz karban vagy táskában tarthatók. Az állatok szabad mozgása tilos.


7. Panaszkezelési eljárás
7.1. Ha a nyújtott szolgáltatás nem megfelelő, az ügyfél köteles a szolgáltatónak haladéktalanul, lehetőleg azonnal a Pillangóvilág látogatás során vagy közvetlenül azt követően a jegypénztárban, vagy e-mailben a infoatpapilonia [emailtecka] hu címen jelezni a problémát. Az ügyfél minden esetben köteles megadni, hogy szerinte miben látja a nyújtott szolgáltatások hiányosságait, és milyen kártérítést kér.
7.2. A Szolgáltató köteles a panasz beérkezését írásban visszaigazolni az Ügyfélnek. A Szolgáltató a panasz megalapozottságáról és a Megrendelőnek a beérkezett panaszból eredő követeléseiről haladéktalanul, 3 munkanapon belül, de legkésőbb 30 napon belül dönt, és döntését megküldi a Megrendelőnek a Megrendelő kapcsolattartó e-mail címére vagy a panaszbejelentésben megadott címére.


8. Adatvédelmi politika
8.1. A Vevő tudomásul veszi, hogy a Papilonia jogosult a személyes adatait a szerződés teljesítése és a jogi kötelezettségek teljesítése céljából kezelni, különösen: név, vezetéknév, e-mail cím és fizetési kártyaadatok.
8.2. A fenti rendelkezések értelemszerűen vonatkoznak azokra a személyekre is, akiknek javára az ügyfél a szerződést megkötötte.
8.3. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy érintettként különösen a következő jogok illetik meg:

  • hozzáférést kérhet személyes adataihoz;
  • kérheti a pontatlan vagy hiányos személyes adatok helyesbítését;
  • kérheti a személyes adatok törlését;
  • kérheti személyes adatai feldolgozásának korlátozását;
  • tiltakozhat a személyes adatok feldolgozása ellen;
  • panaszt tehet a felügyeleti hatóságnál, amely a Személyes adatok védelméért felelős hivatal, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C;  Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf. 5; Telefon: +36 1 391 1400; Telefax: +36 1 391 1410;  E-mail: ugyfelszolgalatatnaih [emailtecka] hu; Honlap: http://www.naih.hu).

9. Záró rendelkezések
9.1. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott egyéb kérdésekre a magyar jog vonatkozó rendelkezései az irányadók.
9.2. A Megrendelő jogosult a Szerződésből eredő vitás kérdéseket peren kívül rendezni.
9.3. Az Ügyfél az online vitarendezési platformot használhatja a vita rendezésére. Az online vitarendezés feltételeiről részletesebb információ a https://ec.europa.eu/odr oldalon érhető el.
9.4. Az ön által tapasztalt jogellenes adatkezelés esetén polgári pert kezdeményezhet a Papilonia Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság ellen.

Ezek az Általános Szerződési Feltételek a 2025. március 1-től megkötött szerződésekre érvényesek és hatályosak.